Geoblog.pl    engramdork    Podróże    Zell Ski Trip - marzec 2009    Przygotowania

Przygotowania

Polska, Rzeszów

Dolina Zillertal jest idealnym miejscem dla miłośników białego szaleństwa. Rozciąga się pomiędzy pasmem Tuxer Alpen, a Alpami Kitzbühelskimi, gdzie wąskimi zakolami wije się rzeka Ziller. To jeden z najlepiej rozwiniętych i popularnych regionów narciarskich w Tyrolu zaczynając od Fügen przez Hochfügen, Kaltenbach, Finkenberg, Tux i Hintertux, Zell am Ziller – miasteczko będące sercem doliny, a kończąc na Hippach i Mayrhofen. Dlatego właśnie wybraliśmy ten region na nasze skiharce. Jest to pierwszy wypad w austriackie Alpy. Mam nadzieję, że pogoda dopisze, przynajmniej do czwartku ma słoneczko. Najgorsze jest to, że moja forma fizyczna jest jednym słowem do d........... Może dam radę. W tym roku prawie w ogóle nie jeździłam na nartach więc może być różnie. Na każdy dzień przypadnie inna górka. Najbardziej czekam na traski na Tuxie. Zillertal to ponad 600 km tras. Masakra. Kiedy my to wyjeździmy. Trzeba wybrać te najlepsze a najlepiej te najlepsze i mało zaludnione. Wtedy jest fun. No i mam nadzieję, że w końcu zobaczę te świstaki, co robią Milkę. Na podpuchę wezmę czekoladki Milki, rozłożę i zobaczę czy zawiną w sreberka. Wyjeżdżamy jutro więc następny wpis niebawem jak dopadniemy neta. Ta podróż będzie redagowana przez całą ekipę tak więc nie krępować się z komentarzami.

dominorr
dominorr - 2009-03-20 13:16
Ski Team Podwisłocze pany!!!! jeszcze tylko 1200 km i jesteśmy w raju i wiosnę mamy w ....,hehe

engramdork
engramdork - 2009-03-20 15:28
Dobry skrót STP. Mówisz że będzie fun fucking carving? Tak będzie.

toolo
toolo - 2009-03-20 15:54
Jako zewnętrzny obserwator z ramienia klubu, wysunięty na czoło, będę bacznie obserwował poczynania ekipy STP !!!! ;-) na Austriackich stokach. Oj czuję w powietrzu MEGA WYJAZD. Słyszałem że sprzęt na wieczorne imprezki jest odpowiedni a ekipa w pełni sił! Tak, tak po szaleństwach w Karlikowie od jutra zacznie się prawdziwa jazda... fizyczny wysiłek to tak jak rozładować samemu wagon węglą a wieczorem padasz na pysk i nogi jak z galarety . Ale przecież właśnie o to chodzi ;-). Pamiętajcie o kremach do opalania UV50, żeby was nie przypiekło! aha i jeszcze chciałbym widzieć dużo zdjęć ! ! ! ! !